Exeo Servicedesk i Östergötland

servicedesk-exeo

Vårt hjärta i verksamheten med kunden i fokus

Välj enkelt vilken tillgänglighet som krävs för er verksamhet. Vårt mål är att hantera er IT-infrastruktur med direkt problemlösning via telefon, mail och fjärrstyrning. Ni får även en löpande uppdatering på ärenden där vi gemensamt kan se över eventuella insatser.

Servicedesk som funktion hos er:

  • Vi hanterar era interna IT-ärenden, primärt gällande problemlösning kopplad till IT-infrastruktur (servrar, nätverk och klientutrustning).
  • Vi hjälper er med direkt problemlösning via telefon, mail och fjärrstyrning.
  • Vi fördelar uppdragen mellan vår servicedesk- och konsultorganisation.
  • Ni får uppdatering av dokumentation för support på er IT-miljö.
  • Vi har löpande personlig kontroll på era ärenden från ert nuläge.
  • Tillgänglighet vardagar mellan 08.00 – 17.00.
  • Tillägg för tillgänglighet dygnet runt.
  • Anpassad lösning för utökat IT-stöd.
  • Inloggningsmöjlighet till exeos ärendehanteringssystem.

Ansvarig Servicedesk

  • Björn Persson
  • 0141 – 486 21